365 päivän palautusoikeus
Toimituskulut 4 € - ilmainen toimitus yli 29 € tilauksiin
075 326 5471 - (työpäivinä kello 10.00 - 14.00)
Kaikki asusteet
Pukuasusteet
Korut
Laukut & lompakot
Toimituskulut 4 € - ilmainen toimitus yli 29 € tilauksiin
Trendhim
×
Trendhim
Kieli:
Aurinkolasit
Hatut
Huivit
Kalvosinnapit
Kaulakorut
Kellot
Korvakorut
Käsineet
Lasit ilman vahvuuksia
Laukut
Lompakot
Olkaimet
Parranajo
Parranhoito
Rannekorut
Rintaneulat
Rusetit
Solmioneulat
Solmiot
Sormukset
Taskuliinat
Vyöt
075 326 5471
Työpäivinä kello 10.00 - 14.00
Katso kaikki

Jokaisella on tarina

Haluamme auttaa jokaista miestä kertomaan tarinansa.

Visio

Miesten asusteet eivät ole pelkästään tiettyä tilaisuutta varten tai varattu vain tietylle ryhmälle. Kyse ei ole kikkailusta tai välttämättä edes hyvältä näyttämisestä. Pukeutuminen on oman tarinasi kertomista ja itseilmaisua. Yksi tapa ilmaista itseään on käyttää siihen pukeutumisen yksityiskohtia - asusteita.

Trendhim suunnittelee miehille asusteita, jotka ovat muodikkaita ja edullisia. Tällä hetkellä meillä on 13 tuotemerkkiä ja useita mallistoja vuodessa sekä jatkuvasti kasvava valikoima artikkeleita auttamaan sinua saamaan kaiken irti tilauksestasi.

Arvomme

Haluatko töihin Trendhimille?

Tutustu avoimiin työpaikkoihimme ja meihin paremmin lukemalla meidän Atlaksemme ja brändiohjeemme.

Trendhimin tarina

Onko sinulla ollut sellaisia päiviä? Aamuja, jolloin ei halua kuin painaa torkkunäppäintä ja pommiin nukkuminen on todellinen riski? Jep, meillä on ollut niitä myös.

Valintamme määrittävät tarinaamme.

Emme voi päättää puolestasi, kuinka pitkään nukut aamuisin, mutta voimme auttaa sinua kertomaan omaa tarinaasi tarjoamalla tuotteita, joita ei ole saatavilla muualla. Tuotteemme on suunniteltu Tanskassa, ja meillä on 13 omaa tuotemerkkiä. Kaikilla tuotteillamme on oma viestinsä.

Minkä valitset?

Minkä tarinan kerrot?

Lue, kuinka Trendhim sai alkunsa. Kerromme tarinamme alusta nykyhetkeen parhaan muistimme mukaan.

2007

Kaikki hyvät tarinat alkavat alusta. Mutta ei kello neljä aamulla.

Sebastian ja minä Mikkel perustimme Trendhimin vuoden 2007 lopulla. Olimme 18-vuotiaita ja viimeistä vuotta lukiossa. Olimme nuoria ja innokkaita. Halusimme kovasti perustaa oman yrityksen, ja olimme riittävän naiiveja lähtemään sille tielle.

Meillä oli kaksi ideaa: leipien kotiinkuljetuspalvelu viikonloppuisin ja verkkokauppa, joka keskittyisi miesten koruihin ja asusteisiin.

Oletko kuullut sanottavan, että yrittäjien pitää tehdä kaikkensa, että yritys menestyy? Noh. Haluaisimme mielellämme olla samaa mieltä, mutta huomasimme pian, ettei aamuneljän herätykset leipää toimittamaan ollut meidän juttumme.

Joten siihen se jäi. Aamuinen leipäpalvelu koki äkkikuoleman, ja aamuherätysten tuhkista nousi Trendhim.

2008

Kiitos, äiti

Aloitimme suuren seikkailumme noin 4000 euron pääomalla, jonka olimme ansainneet jakamalla mainoksia ja sitomalla kukkia (kokonaan oma tarinansa).

Vain kunnianhimomme ylitti naiiviutemme, kun sukelsimme pää edellä verkkokauppabisnekseen: koodasimme nettisivuja, ostimme tuotteita, palvelimme asiakkaita, pidimme huolta vakuutuksista ja kirjanpidosta, valokuvasimme tuotteita ja paljon muuta.

Läheisemme, perhe ja ystävät, eivät aina ymmärtäneet, mitä teimme. Jotkut päivittelivät aina tilaisuuden tullen, miten suuren riskin otimme.

Lopulta jopa Sebastianin äiti hyväksyi, mitä olemme tekemässä, vaikka hänellä olikin suuret epäilykset poikansa tulevaisuudesta. Olimme kaksi nuorta miestä, joilla oli päämäärä, eikä meitä voinut pysäyttää.

Tänä päivänä hän on suurin fanimme ja löytää pienimmätkin virheet sivustolta ennen meitä.

Trendhimin nettisivut 2008–2009. Saa nauraa.

2009

Oma pieni Roomamme

Jos joku olisi kertonut meille, että meidän pitää tehdä 16 tunnin työpäiviä seitsemän päivää viikossa, sijoittaa yritykseen vielä 10 000 euroa ja luopua kaikesta sosiaalisesta elämästä kahdeksi vuodeksi töiden takia, olisimme kutsuneet häntä hulluksi. Mutta niin se vain meni! Ja siinä tilanteessa kahden kunnianhimoisen nuoren yrittäjän hyväuskoisuus osoittautui hyödylliseksi.

Vuodesta 2007 vuoteen 2009 työskentelimme molemmat osa-aikaisesti postissa, jotta saimme leipää (ja joskus jopa maitoa) pöytään.

Sekä Sebastian että minä, molempien sängyt, kylpyhuone, keittiö, yrityksen varasto ja toimisto mahduimme yhteen ja samaan 83m² asuntoon.

83 neliön asunto, jonka me kolme – Sebastian, Mikkel ja Trendhim – jaoimme parin vuoden ajan.

Tiesimme, ettei Roomaa ei rakennettu päivässä.

Vuoden 2009 lopulla tienasimme tarpeeksi, jotta pystyimme lopettamaan työt ja keskittymään ainoastaan Trendhimiin. Vau, mikä tunne!

Muistan vieläkin sen oudon tunteen mahassa kotimatkalla, kun olin lopettanut työt postissa. Se oli outo yhdistelmä onnea ja innostusta, stressiä, ahdistusta ja uhkaavaa hermoromahdusta.

Oliko tämä oikea ratkaisu? Trendhimin piti nyt pystyä maksamaan palkkaa kahdelle kokopäiväiselle työntekijälle. Mutta kuka osaisi arvata, mitä tuleman piti ja olisiko yritys kannattava vielä kuuden kuukauden jälkeen?

Samaan aikaan tiesin, että meillä oli nyt enemmän aikaa tehdä Trendhimistä oikeasti mahtava!

2010

Kuka tarvitsee makuuhuonetta?

Hommat alkoivat edistyä nopeasti. Laajensimme valikoimaamme ja aloimme myydä useampiin maihin. Tarvitsimme lisää tilaa. Kipeästi. Meillä oli laatikoita joka puolella asuntoa, ja nukuimme olohuoneessa ohuilla patjoilla.

Päätimme vuokrata suuren omakotitalon. Se oli mielestämme täydellinen ratkaisu. Meidän ei tarvitsisi ajaa töihin joka päivä, ja voisimme käyttää kaiken ajan aamusta iltaan tekemään yrityksestämme entistä paremman.

Talomme, jossa oli tilaa meille ja Trendhimille.

2011

Uusi aikakausi

Vuonna 2011 omistaja päätti myydä talon. Jostain kumman syystä hänen mielestään olisi ollut ikävää, jos olisimme vielä hengailleet talossa, kun uudet ihmiset muuttaisivat sinne, joten meidän piti lähteä.

Olimme jo vähän vanhempia ja viisaampia ja yhä omistautuneet yrityksellemme, joka auttaisi miehiä kertomaan tarinaansa. Päätimme siis vuokrata kunnollisen 200m² liiketilan.

Ensimmäinen varastomme.

2012

Raketit on tehty kulkemaan lujaa, ei suoraan

Halusimme olla muutakin kuin pelkkä verkkokauppa. Vuonna 2012 aloitimme luoda ensimmäistä omaa miesten asusteisiin keskittyvää tuotemerkkiämme. Suunnittelimme tuotteet viimeistä yksityiskohtaa myöten. Ja niin – rumpujen pärinää, kiitos – Lucleon sai alkunsa.

Oman tuotemerkin kehittäminen ja tuotteiden suunnitteleminen heijasteli tulevaisuudensuunnitelmiamme. Se oli tarina, joka meidän piti kertoa, vaikka se tuntuikin isolta palalta purtavaksi.

2014

Uutta energiaa

Kun 2013–2014 saapui, vauhti alkoi kiihtyä.

Trendhimin tiimi kasvoi. Martin oli liittynyt kolmanneksi porukkaan. Hän oli jossain määrin riippuvainen energiajuomista. Se oli meistä vain hienoa.

Martinin kanssa olimme kuin kolme marjaa. Työskentelimme välillä myöhään yöhön. Muistan, kun yhtenä aamuna heräsin siihen, kun Martin avasi Red Bull -tölkin.

Me kolme – Martin, Sebastian ja Mikkel.

Vuoden 2014 lopussa Trendhim oli kasvanut ja laajentunut Norjaan, Ruotsiin, Suomeen ja Hollantiin. Olimme myös tuplanneet valikoimamme tuotteet sinä vuonna ja alkaneet palkata opiskeljoita auttamaan meitä pakkaamaan tuotteita. Ehkä ne energiajuomat alkoivat tuottaa tulosta.

2015

Huima kokemus

Karina ja Kristof tulivat osaksi tiimiä, varastomme kasvoi ja tavaroita oli jo niin paljon, että meidän piti kulkea sivuttain hyllyjen välissä, kun pakkasimme tilauksia.

Kun varasto oli muuttunut yksisuuntaisten teiden labyrintiksi, pidimme kokouksen. Tuntien pohdinnan jälkeen teimme mullistavan päätöksen sanoa hyvästit rakkaalle kodillemme. Muutimme tien toiselle puolelle.

Me viisi – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel ja Martin. Kristof ei valitettavasti ole kuvassa.

Muutimme uusiin toimitiloihin, joissa on tilaa karting-kilpailuille, pingispöydille ja suurille ideoille.

Poikamiesboksielämä ja olohuoneen lattialla nukkuminen olivat virallisesti ohi.

Ajattelet varmaan: "Okei. Nyt heistä on tullut ammattilaisia, eikö niin?" No tuota.. ei ihan.

Yksi keskeisimpiä arvojamme on Hakuna matata (sana ihana on). Se on lähellä jokaisen trendhimiläisen sydäntä. Päätimme kauan sitten, ettemme halua tulla "ammattilaisiksi" vain sen ammattilaisuuden takia.

Me haluamme puhua asiakkaillemme normaalilla ja maanläheisellä tyylillä. Haluamme, että työntekijämme ovat osa tiimiämme. Haluamme kasvaa koko ajan ihmisinä ja yrityksenä. Se on enemmän kuin olla vain "ammattilainen".

Jokainen tarina on erilainen. Emme ole tyyppejä, jotka haluaisivat sopia johonkin tiettyyn muottiin. Joten miksi haluaisimme muidenkaan tekevän niin?

2016

Sehän kävi äkkiä

Aah, 2016.

Aloitetaan helmikuun lopusta, jolloin laajensimme 11 uuteen maahan ja palkkasimme 43 kääntäjää. Niin monen uuden markkinan avaaminen tarkoitti sitä, että kaikki 3000 tuotetta ja koko verkkokauppa piti kääntää kahdeksalle eri kielelle! Se ei ollut helppo homma. Mutta mitä hauskaa on helpossa?

Ai niin, ja asetimme itsellemme tavoitteen kasvattaa valikoimaamme 3000 eri tuotteesta 5000 tuotteeseen ennen vuoden loppua. Meillähän oli nyt niin paljon varastotilaa täytettäväksi.

2017-2018

Juokse, gaselli, juokse

Vaikka serverimme kaatui Black Fridayna, sekään ei hidastanut rakettiamme marraskuussa 2018, vaikka siitä olikin tosissaan vastusta. Onneksi pystyimme kääntämään vastoinkäymiset voitoksi ja saimme tuotteet toimitettua ajoissa. Saimme myös hieman kansallista uutisnäkyvyyttä. Sebastian oli päivän tähti!

2017–2018 laajensimme 12 uuteen maahan mukaan lukien Australiaan, Singaporeen, Kanadaan, Uuteen-Seelantiin ja Yhdysvaltoihin. Yhteensä meillä oli 28 aktiivista markkinaa. Siinä on monta uutta tarinaa kerrottavaksi.

Keskeisessä roolissa noina vuosina oli yritysidentiteettimme miettiminen ja kehittäminen. Vuonna 2017 meistä tuli kymmenenneksi nopeiten kasvava yritys Tanskassa – niin sanottu gaselliyritys.

Emme tiedä, miten oikeat gasellit pysyvät vauhdissa, mutta meidän menestyksemme takana on mainio tiiimi ja usko korkealaatuisiin tuotteisiin. Olemme myös iloisia, ettei Horsensissa asu gepardeja.

2019

Lisää tarinoita kerrottavaksi

Muistatko, kun kehitimme ensimmäisen tuotemerkkimme vuonna 2012? Nyt meillä on 13 omaa ainutlaatuista merkkiä, joilla on yli 1600 tuotetta. Keskitymme yhä luomaan tuotteita, jotka omat suunnittelijamme ovat suunnitelleet Tanskassa ja joita myydään vain Trendhimillä.

50 ahkeran, välittävän, vastuullisen ja uskomattoman älykkään ihmisen ympäröimänä toimiston energia on käsinkosketeltavaa. Olemme päässeet siihen pisteeseen, että kaikkia on mahdotonta saada yhteen kuvaan, joten nauti tästä gifistä, jossa on 26 meistä.

Niin monet uudet tuotteet ja kollegat aiheuttivat meille kuitenkin kasvukipuja. Uusi varasto, johon muutimme vuonna 2015, on jo liian pieni meille, joten muutimme 3000 m2 tiloihin, jossa on runsaasti kasvutilaa.

2020

Hyvä palvelu = hyvä kauppa

Panostuksemme asiakaspalveluun kannatti. Kun lockdown tuo enemmän ostajia verkkoon ja yhä useammat ihmiset jakavat kokemuksiaan sosiaalisessa mediassa, sana Trendhimistä levisi kulovalkean tavoin – suurin osa siitä oli ylivoimaisen myönteistä.

Asiakkaiden suositukset lisäsivät kasvuamme, mikä antoi meille mahdollisuuden palkata enemmän ihmisiä, suunnitella enemmän tuotteita ja tilata suurempia määriä, mikä pienensi kokonaiskustannuksia. Kaikki tämä auttoi meitä pitämään asusteemme edullisina ja samalla parantamaan merkittävästi laatua ja tuotevalikoimaa.

Vuosi 2020 oli ikävä monista syistä, mutta näimme sen mahdollisuutena kasvaa parempaan suuntaan. Olemme aina olleet tietoisia vastuustamme ympäristöä ja koko yhteiskuntaa kohtaan, mutta tänä vuonna lanseerasimme kunnianhimoisimpia kestävän kehityksen projekteja tähän mennessä.

2021

Okei, tämä alkaa olla naurettavaa

Se 3 000 m2:n varasto, johon muutimme vuonna 2019. Se jossa on... "paljon tilaa kasvaa". No, siitä tuli liian pieni. Eikä siinä vielä kaikki: varastonhallintajärjestelmämme ei kestänyt päivittäin saamiemme tilausten määrää.

Joten kokosimme joukot ja siirsimme koko varaston - kaikki yli 650 000 yksittäistä tuotetta - yhden viikonlopun aikana! Jos nyt 3,3 hehtaarin tontilla olevasta 5500 m2:n varastostamme loppuu tila kesken, rakennamme vain lisää viereen jos niikseen tulee. Ja uusi varastojärjestelmämme toimii kuin hyvin öljytty kone.

Pandemiasta ja sen mukanaan tuomista maailmanlaajuisista toimitusongelmista huolimatta onnistuimme hahmottelemaan, luomaan ja iteroimaan tiemme yli 3 000 eksklusiiviseen tuotteeseen ja kasvattamaan henkilöstömme yli sataan mahtavaan kollegaan, joista monet ovat alla olevissa kuvissa ilmaisemassa innostustaan.

Kasvoimme tänä vuonna nopeasti ja käytimme tuota kasvua hyväksemme strategisesti. Suuremmat tilaukset tekevät valmistuksesta halvempaa, mutta sen sijaan, että olisimme painaneet hintojamme alas, olemme nostaneet laatua. Vuoden 2021 läpi olemme tehneet parannuksia joihinkin suosituimpiin tuotteisiimme ja jatkamme niin lähitulevaisuudessa - viikoittain uusien upeiden kappaleiden kokoelmaan lisäämisen lisäksi.

Oppiminen on osa elämää ja kehittyminen on osa menestystä.

2022

Pidämme sinut päivitettynä.

Viime vuodet ovat olleet osa uskomatonta matkaa, ja pyrimme jatkuvasti parantamaan, kehittymään ja valmistamaan laadukkaita edullisia asusteita, joiden avulla voit kertoa tarinasi. Lukeaksesi lisää meistä, pysy kuulolla.

Uudet artikkelit

Kuinka suunnittelimme Orisun-malliston

Luonnon sattumanvaraisuus saa meidät ihmettelemään. Orisun-mallisto nostaa osan luontoäidin luovuudesta kaulaasi.

Miten Traveller's-mallisto suunniteltiin

Me kaikkia polttaa halu tutkia maailmaa. Tämä tarve innoitti meitä suunnittelemaan asustemalliston, joka on tehty seikka...

Miesten vihkisormukset – kattava opas

Oikean sormuskoon löytämisestä epätavanomaisiin sormuksiin – lue, miten valita vihkisormus ja aloittaa liitto tyylillä.

Parantavat rannekorut miehille – mitä korukivet merkitsevät

Lue, mikä tekee miesten parantavista rannekoruista niin erityisiä ja miten valita itselleen oikeanlainen.

Ystävänpäivälahjoja miehelle

Tanskassa suunnitelluista kelloista sormuksiin, kaulakoruihin ja rannekoruihin – anna ystävänpäivälahja, jolla on merki...

Mikä on yksiviisarinen 24 tunnin kello ja miksi sinun pitäisi käyttää sitä?

Tutustu kellonajan lukemiseen ja yksiviisarisen 24 tunnin kellon ajan asettamiseen ja opi, miksi sinun pitäisi käyttää s...

Mikä on kuunvaihekello ja miten se asetetaan

Opi, miten käytetään maailman vanhinta komplikaatiota – kuunvaihenäyttöä.

Miesten rannekorujen puhdistaminen ja hoito

Vastaamme kaikkiin miesten rannekorujen hoitoon ja puhdistamiseen liittyviin kysymyksiisi. Helmien kanssa uimisesta ruos...

Neljä kysymystä ennen luurankokellon ostamista

Nämä neljä kysymystä auttavat sinua valitsemaan oikeanlaisen miesten luurankokellon ja ymmärtämään, miten se pidetään to...

Katso kaikki artikkelit
Takaisin
Palauta salasanani

Kiitos! Jos sinulla on tili, saat meiltä sähköpostin. Jos et saa meiltä sähköpostia, se johtuu siitä, että sinulla ei ole tiliä. Voit luoda tilin klikkaamalla "Kirjaudu sisään" -valikkoa ja tämän jälkeen "Luo tili"

Oops! Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi.Sähköposti ei ole voimassa.