Trendhim EU shipping Postitamme kaikki tilaukset EU:n alueelle Tanskasta. Kaikki tullimaksut ja verot maahan X_VALUE sisältyvät hintaan.Katso toimitusvaihtoehdot.
Verkkokauppamme toimii ja toimittaa tilauksia aivan normaaliin tapaan!
365 päivän palautuspolitiikka kaikille perusteille
Toimituskulut 4 € - ilmainen toimitus yli 29 € tilauksiin
i
075 326 5471 - (työpäivinä kello 10.00 - 14.00)
Kaikki asusteet
Pukuasusteet
Korut
Laukut & lompakot
Trendhim EU shipping Postitamme kaikki tilaukset EU:n alueelle Tanskasta. Kaikki tullimaksut ja verot maahan X_VALUE sisältyvät hintaan.Katso toimitusvaihtoehdot.
Verkkokauppamme toimii ja toimittaa tilauksia aivan normaaliin tapaan!
Trendhim EU shipping Postitamme kaikki tilaukset EU:n alueelle Tanskasta. Kaikki tullimaksut ja verot maahan X_VALUE sisältyvät hintaan.Katso toimitusvaihtoehdot.
Verkkokauppamme toimii ja toimittaa tilauksia aivan normaaliin tapaan!
Toimituskulut 4 € - ilmainen toimitus yli 29 € tilauksiin
i
Trendhim
×
Trendhim
Kieli:
Aurinkolasit
Hatut
Huivit
Kalvosinnapit
Kaulakorut
Kellot
Korvakorut
Käsineet
Laukut
Lompakot
Olkaimet
Parran hoito
Parranajo
Rannekkeet
Rintaneulat
Rusetit
Solmioneulat
Solmiot
Sormukset
Taskuliinat
Vyöt
075 326 5471
Työpäivinä kello 10.00 - 14.00
Katso kaikki

Jokaisella on tarina

Haluamme auttaa jokaista miestä kertomaan tarinansa.

Visio

Miesten asusteet eivät ole pelkästään tiettyä tilaisuutta varten tai varattu vain tietylle ryhmälle. Kyse ei ole kikkailusta tai välttämättä edes hyvältä näyttämisestä. Pukeutuminen on oman tarinasi kertomista ja itseilmaisua. Yksi tapa ilmaista itseään on käyttää siihen pukeutumisen yksityiskohtia - asusteita.

Trendhim suunnittelee miehille asusteita, jotka ovat muodikkaita ja edullisia. Tällä hetkellä meillä on 13 tuotemerkkiä ja useita mallistoja vuodessa sekä jatkuvasti kasvava valikoima artikkeleita auttamaan sinua saamaan kaiken irti tilauksestasi.

Arvomme

Haluatko töihin Trendhimille?

Vilkaise avoimet työpaikkamme ja tutustu meihin lukemalla atlaksemme ja tuotemerkkejämme koskevat ohjeet .

Trendhimin tarina

Onko sinulla ollut sellaisia päiviä? Aamuja, jolloin ei halua kuin painaa torkkunäppäintä ja pommiin nukkuminen on todellinen riski? Jep, meillä on ollut niitä myös.

Valintamme määrittävät tarinaamme.

Emme voi päättää puolestasi, kuinka pitkään nukut aamuisin, mutta voimme auttaa sinua kertomaan omaa tarinaasi tarjoamalla tuotteita, joita ei ole saatavilla muualla. Tuotteemme on suunniteltu Tanskassa, ja meillä on 13 omaa tuotemerkkiä. Kaikilla tuotteillamme on oma viestinsä.

Minkä valitset?

Minkä tarinan kerrot?

Lue, kuinka Trendhim sai alkunsa. Kerromme tarinamme alusta nykyhetkeen parhaan muistimme mukaan.

2007

Kaikki hyvät tarinat alkavat alusta. Mutta ei kello neljä aamulla.

Sebastian ja minä Mikkel perustimme Trendhimin vuoden 2007 lopulla. Olimme 18-vuotiaita ja viimeistä vuotta lukiossa. Olimme nuoria ja innokkaita. Halusimme kovasti perustaa oman yrityksen, ja olimme riittävän naiiveja lähtemään sille tielle.

Meillä oli kaksi ideaa: leipien kotiinkuljetuspalvelu viikonloppuisin ja verkkokauppa, joka keskittyisi miesten koruihin ja asusteisiin.

Oletko kuullut sanottavan, että yrittäjien pitää tehdä kaikkensa, että yritys menestyy? Noh. Haluaisimme mielellämme olla samaa mieltä, mutta huomasimme pian, ettei aamuneljän herätykset leipää toimittamaan ollut meidän juttumme.

Joten siihen se jäi. Aamuinen leipäpalvelu koki äkkikuoleman, ja aamuherätysten tuhkista nousi Trendhim.

2008

Kiitos, äiti

Aloitimme suuren seikkailumme noin 4000 euron pääomalla, jonka olimme ansainneet jakamalla mainoksia ja sitomalla kukkia (kokonaan oma tarinansa).

Vain kunnianhimomme ylitti naiiviutemme, kun sukelsimme pää edellä verkkokauppabisnekseen: koodasimme nettisivuja, ostimme tuotteita, palvelimme asiakkaita, pidimme huolta vakuutuksista ja kirjanpidosta, valokuvasimme tuotteita ja paljon muuta.

Läheisemme, perhe ja ystävät, eivät aina ymmärtäneet, mitä teimme. Jotkut päivittelivät aina tilaisuuden tullen, miten suuren riskin otimme.

Lopulta jopa Sebastianin äiti hyväksyi, mitä olemme tekemässä, vaikka hänellä olikin suuret epäilykset poikansa tulevaisuudesta. Olimme kaksi nuorta miestä, joilla oli päämäärä, eikä meitä voinut pysäyttää.

Tänä päivänä hän on suurin fanimme ja löytää pienimmätkin virheet sivustolta ennen meitä.

Trendhimin nettisivut 2008–2009. Saa nauraa.

2009

Oma pieni Roomamme

Jos joku olisi kertonut meille, että meidän pitää tehdä 16 tunnin työpäiviä seitsemän päivää viikossa, sijoittaa yritykseen vielä 10 000 euroa ja luopua kaikesta sosiaalisesta elämästä kahdeksi vuodeksi töiden takia, olisimme kutsuneet häntä hulluksi. Mutta niin se vain meni! Ja siinä tilanteessa kahden kunnianhimoisen nuoren yrittäjän hyväuskoisuus osoittautui hyödylliseksi.

Vuodesta 2007 vuoteen 2009 työskentelimme molemmat osa-aikaisesti postissa, jotta saimme leipää (ja joskus jopa maitoa) pöytään.

Sekä Sebastian että minä, molempien sängyt, kylpyhuone, keittiö, yrityksen varasto ja toimisto mahduimme yhteen ja samaan 83m² asuntoon.

83 neliön asunto, jonka me kolme – Sebastian, Mikkel ja Trendhim – jaoimme parin vuoden ajan.

Tiesimme, ettei Roomaa ei rakennettu päivässä.

Vuoden 2009 lopulla tienasimme tarpeeksi, jotta pystyimme lopettamaan työt ja keskittymään ainoastaan Trendhimiin. Vau, mikä tunne!

Muistan vieläkin sen oudon tunteen mahassa kotimatkalla, kun olin lopettanut työt postissa. Se oli outo yhdistelmä onnea ja innostusta, stressiä, ahdistusta ja uhkaavaa hermoromahdusta.

Oliko tämä oikea ratkaisu? Trendhimin piti nyt pystyä maksamaan palkkaa kahdelle kokopäiväiselle työntekijälle. Mutta kuka osaisi arvata, mitä tuleman piti ja olisiko yritys kannattava vielä kuuden kuukauden jälkeen?

Samaan aikaan tiesin, että meillä oli nyt enemmän aikaa tehdä Trendhimistä oikeasti mahtava!

2010

Kuka tarvitsee makuuhuonetta?

Hommat alkoivat edistyä nopeasti. Laajensimme valikoimaamme ja aloimme myydä useampiin maihin. Tarvitsimme lisää tilaa. Kipeästi. Meillä oli laatikoita joka puolella asuntoa, ja nukuimme olohuoneessa ohuilla patjoilla.

Päätimme vuokrata suuren omakotitalon. Se oli mielestämme täydellinen ratkaisu. Meidän ei tarvitsisi ajaa töihin joka päivä, ja voisimme käyttää kaiken ajan aamusta iltaan tekemään yrityksestämme entistä paremman.

Talomme, jossa oli tilaa meille ja Trendhimille.

2011

Uusi aikakausi

Vuonna 2011 omistaja päätti myydä talon. Jostain kumman syystä hänen mielestään olisi ollut ikävää, jos olisimme vielä hengailleet talossa, kun uudet ihmiset muuttaisivat sinne, joten meidän piti lähteä.

Olimme jo vähän vanhempia ja viisaampia ja yhä omistautuneet yrityksellemme, joka auttaisi miehiä kertomaan tarinaansa. Päätimme siis vuokrata kunnollisen 200m² liiketilan.

Ensimmäinen varastomme.

2012

Raketit on tehty kulkemaan lujaa, ei suoraan

Halusimme olla muutakin kuin pelkkä verkkokauppa. Vuonna 2012 aloitimme luoda ensimmäistä omaa miesten asusteisiin keskittyvää tuotemerkkiämme. Suunnittelimme tuotteet viimeistä yksityiskohtaa myöten. Ja niin – rumpujen pärinää, kiitos – Lucleon sai alkunsa.

Oman tuotemerkin kehittäminen ja tuotteiden suunnitteleminen heijasteli tulevaisuudensuunnitelmiamme. Se oli tarina, joka meidän piti kertoa, vaikka se tuntuikin isolta palalta purtavaksi.

2014

Uutta energiaa

Kun 2013–2014 saapui, vauhti alkoi kiihtyä.

Trendhimin tiimi kasvoi. Martin oli liittynyt kolmanneksi porukkaan. Hän oli jossain määrin riippuvainen energiajuomista. Se oli meistä vain hienoa.

Martinin kanssa olimme kuin kolme marjaa. Työskentelimme välillä myöhään yöhön. Muistan, kun yhtenä aamuna heräsin siihen, kun Martin avasi Red Bull -tölkin.

Me kolme – Martin, Sebastian ja Mikkel.

Vuoden 2014 lopussa Trendhim oli kasvanut ja laajentunut Norjaan, Ruotsiin, Suomeen ja Hollantiin. Olimme myös tuplanneet valikoimamme tuotteet sinä vuonna ja alkaneet palkata opiskeljoita auttamaan meitä pakkaamaan tuotteita. Ehkä ne energiajuomat alkoivat tuottaa tulosta.

2015

Huima kokemus

Karina ja Kristof tulivat osaksi tiimiä, varastomme kasvoi ja tavaroita oli jo niin paljon, että meidän piti kulkea sivuttain hyllyjen välissä, kun pakkasimme tilauksia.

Kun varasto oli muuttunut yksisuuntaisten teiden labyrintiksi, pidimme kokouksen. Tuntien pohdinnan jälkeen teimme mullistavan päätöksen sanoa hyvästit rakkaalle kodillemme. Muutimme tien toiselle puolelle.

Me viisi – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel ja Martin. Kristof ei valitettavasti ole kuvassa.

Muutimme nykyisiin toimitiloihimme, joissa on tilaa karting-kilpailuille, pingispöydille ja suurille ideoille.

Poikamiesboksielämä ja olohuoneen lattialla nukkuminen olivat virallisesti ohi.

Ajattelet varmaan: "Okei. Nyt heistä on tullut ammattilaisia, eikö niin?" No tuota.. ei ihan.

Yksi keskeisimpiä arvojamme on Hakuna matata (sana ihana on). Se on lähellä jokaisen trendhimiläisen sydäntä. Päätimme kauan sitten, ettemme halua tulla "ammattilaisiksi" vain sen ammattilaisuuden takia.

Me haluamme puhua asiakkaillemme normaalilla ja maanläheisellä tyylillä. Haluamme, että työntekijämme ovat osa tiimiämme. Haluamme kasvaa koko ajan ihmisinä ja yrityksenä. Se on enemmän kuin olla vain "ammattilainen".

Jokainen tarina on erilainen. Emme ole tyyppejä, jotka haluaisivat sopia johonkin tiettyyn muottiin. Joten miksi haluaisimme muidenkaan tekevän niin?

2016

Sehän kävi äkkiä

Aah, 2016.

Aloitetaan helmikuun lopusta, jolloin laajensimme 11 uuteen maahan ja palkkasimme 43 kääntäjää. Niin monen uuden markkinan avaaminen tarkoitti sitä, että kaikki 3000 tuotetta ja koko verkkokauppa piti kääntää kahdeksalle eri kielelle! Se ei ollut helppo homma. Mutta mitä hauskaa on helpossa?

Ai niin, ja asetimme itsellemme tavoitteen kasvattaa valikoimaamme 3000 eri tuotteesta 5000 tuotteeseen ennen vuoden loppua. Meillähän oli nyt niin paljon varastotilaa täytettäväksi.

2017-2018

Juokse, gaselli, juokse

Vaikka serverimme kaatui Black Fridayna, sekään ei hidastanut rakettiamme marraskuussa 2018, vaikka siitä olikin tosissaan vastusta. Onneksi pystyimme kääntämään vastoinkäymiset voitoksi ja saimme tuotteet toimitettua ajoissa. Saimme myös hieman kansallista uutisnäkyvyyttä. Sebastian oli päivän tähti!

2017–2018 laajensimme 12 uuteen maahan mukaan lukien Australiaan, Singaporeen, Etelä-Afrikkaan, Kanadaan, Uuteen-Seelantiin ja Yhdysvaltoihin. Yhteensä meillä oli 28 aktiivista markkinaa. Siinä on monta uutta tarinaa kerrottavaksi.

Keskeisessä roolissa noina vuosina oli yritysidentiteettimme miettiminen ja kehittäminen. Vuonna 2017 meistä tuli kymmenenneksi nopeiten kasvava yritys Tanskassa – niin sanottu gaselliyritys.

Emme tiedä, miten oikeat gasellit pysyvät vauhdissa, mutta meidän menestyksemme takana on mainio tiiimi ja usko korkealaatuisiin tuotteisiin. Olemme myös iloisia, ettei Horsensissa asu gepardeja.

2019

Lisää tarinoita kerrottavaksi

Muistatko, kun kehitimme ensimmäisen tuotemerkkimme vuonna 2012? Nyt meillä on 13 omaa ainutlaatuista merkkiä, joilla on yli 1600 tuotetta. Keskitymme yhä luomaan tuotteita, jotka omat suunnittelijamme ovat suunnitelleet Tanskassa ja joita myydään vain Trendhimissä.

Paljon ei ole muuttunut, paitsi että asiakkailla on nykyään enemmän valinnanvaraa ja useampia tapoja kertoa omia tarinoitaan. Martin kittaa edelleen energiajuomia, eikä kukaan meistä kadu, ettemme toimita ihmisille leipää viikonloppuisin. Torkkunäppäin lopulta voitti.

Kaikista palkitsevinta ovat ihmiset. Olemme onnekkaita, että saamme tehdä töitä ahkerien, välittävien, vastuullisten ja ajattelevaisten ihmisten kanssa. Trendhimin tiimiin kuuluu nykyään yli 50 huipputyyppiä. Jotkut ovat osa-aikaisia, jotkut ovat kokoaikaisia – ja kaikki yhtä loistavia.

Yritimme saada koko toimiston porukan kuvaan, mutta se oli mahdotonta. Joten joudut tyytymään vain meihin 26:een tällä erää.

No niin, tässä se oli tähän asti. Niin kuin kaikissa hyvissä tarinoissa jatkoa seuraa, ja odotamme innolla, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Kiitos, että olet osa Trendhimiä. Nyt on aika palata sinun tarinaasi. Tee siitä huikea!

Uudet artikkelit

Menossa jonnekin? Miten pakata työmatkalle

Opi, miten pakata kevyesti seuraavalle työmatkallesi. Liikematkustajat kertovat, mitä ja miten pakata.

Onnistu heti ensimmäisellä kerralla: Kaiverrusvinkkejä ja -ideoita

Opas, jonka avulla onnistut lahjan kaiverruttamisessa ensiyrittämällä.

Kuinka pukeutua työhaastatteluun: Opas miehille

Kattava oppaamme auttaa sinua kokoamaan harkitun ja edustavan asun jokaiseen haastatteluun.

Partasutien perusteet: Kaikki, mitä tarvitsee tietää partasudeista

Perusteellinen opas mäyrän, villisian ja hevosen karvoista tehtyihin partasuteihin sekä synteettisiin suteihin. Opi, mik...

Perusteellinen opas märkäajoon

Kenenkään ei pitäisi saada haavoja partaa ajaessa. Lue perusteellisesta märkäajo-oppaastamme, miten ajaa parta mahdollis...

Parturin viisi vinkkiä parranhoitoon

Olemme koonneet viisi vinkkiä helpottamaan parranhoitoa muotoilusta partaöljyn käyttöön. Saat ammattilaisen neuvoja tarv...

Miten pukeutua lätsään näyttämättä lattealta

Oletko epävarma siitä, sopiiko lätsä sinulle? Kerromme kaiken lätsästä ja näytämme, mitä muuta sen kanssa voi tehdä kuin...

Miten käyttää rusettia ja näyttää hyvältä

Miten solmia rusetti: Vaihe vaiheelta -opas, jolla rusettisolmu onnistuu aina. Lisäksi kaikki, mitä kannattaa tietää rus...

Miten solmioa kravattisolmu: 30 erilaista kravattisolmua

Opi 30 eri tapaa solmio kravatti vaihe vaiheelta ohjeiden avulla – aina klassisista solmu tavoista mielenkiintoisiin sol...

Katso kaikki artikkelit
Takaisin
Palauta salasanani

Hurraa! Olemme lähettäneet sinulle sähköpostia. Pian voit kirjautua sisään!

Oops! Tarvitsemme sähköpostiosoitteesi.Sähköposti ei ole voimassa.